Referenciák

Akiknek már nincs több gondjuk az ügyfélszolgálattal.

Esettanulmányok

Ilyen hatással lehet a cégre egy profi call center.

“A call center csak telefonál és panaszokat kezel, nem?”. Hát, nem egészen.

Sokszor tapasztaljuk, hogy téves elképzelés él a köztudatban a call centerben rejlő lehetőségekkel kapcsolatban, és ez nem véletlen. Kevés olyan cég van, aki megfelelően ki tudja aknázni az ebben rejlő lehetőségeket, főleg úgy, hogy ehhez az esetek többségében olyan partnerre van szüksége, ki megérti a céget, az ügyfelet, és az esetlegesen felmerülő kérdéseket, lehetséges problémákat.

Nem mondunk túl nagy újdonságot azzal, hogy manapság az ügyfélélmény (aminek egyik fontos pillére az ügyfélszolgálat) az egyik olyan döntő tényező, ami különbséget tesz egy vegetáló és egy virágzó cég között. Ez azért van így, mert az embereknek ez egyre fontosabb és olyan cégektől szeretnek vásárolni, akik odafigyelnek rájuk, megértik őket és van “lelkük”. Ez a márkának egy fontos eleme.

Ugyanez igaz, a cégek közötti kapcsolatokra is. Ha van egy produktív, letisztult és emberi kommunikációs rendszer, ami átlátható, tiszta és gördülékenyebben megy vele a munka, az sokkal barátibb légkört teremt és idővel a számokon is meg fog látszani.

Visszatérve a fenti kérdésre, nem, nem csak telefonál és panaszokat kezel a call center.  munkánk nagyon fontos része a tájékoztatás is.

Emellett egy olyan rendszer része is, aminek köszönhetően a kommunikáció, és ennek köszönhetően a céges folyamatok, sokkal átláthatóbbak leszek és nem kell nap mint nap elveszni az információk kusza rengetegében. Arról nem is beszélve ,hogy sokkal átláthatóbbá válnak az egyes állomások és hogy hol tartanak az egyes folyamatok és kinek kell lépni. Mindezek mellett még az értékesítésben is fontos szerepet játszik.

Persze, ezek jól hangzanak, de ahogy a mondás is tartja: “a szó elszáll”. Éppen ezért, elhoztam néhány valós példát, hogy az ügyfeleinknek milyen problémákkal kellett megküzdeniük, hogyan nézett ki az együttműködésünk és milyen eredménnyel zárult.

Hervis

Esettanulmány Név Hatvani Zoltán Beosztás Ecommerce and online marketing manager Mi volt a probléma, amivel megkerestél minket? Hervisnél a probléma alapja a belső humánerőforrás volt,

Tovább olvasom

ComplexPress

Esettanulmány Név Wachutka Zoltán Beosztás operatív vezető Mi volt a probléma, amivel megkerestél minket? Egy tengerentúli webshop keresett meg minket, hogy szeretnének a térségbe betörni

Tovább olvasom

NOVODATA Zrt.

Esettanulmány Név Erdős Ábel Beosztás Üzletfejlesztési vezető Mi volt a probléma, amivel megkerestél minket? Gyógyszertári IT infrastruktúra szolgáltatóként nagyszámú ügyfélkörrel dolgozunk. A stratégiai irányok meghatározásához

Tovább olvasom

Prorom

Esettanulmány Név Nagy Levente Beosztás Production Manager Mi volt a probléma, amivel megkerestél minket? Filmforgalmazóként nagyon fontos számunkra a mozikkal való gyors és hatékony kapcsolattartás,

Tovább olvasom

Duna Logistic Kft.

Esettanulmány Név Dobos József Beosztás Ügyvezető Mi volt a probléma, amivel megkerestél minket? Ügyfeleink partnerkörének nem megfelelő tájékoztatásából adódó reklamációk, melyek a mi szolgáltatásunkat tűntették

Tovább olvasom

Ezt mondják, akik már velünk dolgoznak

CTA előtt egy kis családi cég kezelte a filmek szállítást, útvonalak megtervezését és a kapcsolatkezelést a mozik felé. Sajnos egyre több hibával dolgoztak. Ezért 2019-ben úgy döntöttünk, keresnünk erre egy alkalmas céget, a logisztikai partnerünk a complexpress ajánlása alapján jött a CTA.

Most már több éves együttműködés után is elmondható, hogy abszolút várakozásainknak megfelelő az együttműködés, hozzák a problémamentességet és mindezt kedvezőbb díjazásban, mint ha mi saját magunk csinálnánk.

Nagy Levente
Production Manager

PROROM

Kiemelt ügyfélként kezelnek az első pillanattól, és egyből rámutattak arra a lehetőségre is, hogy milyen közös megoldással tudnánk növelni ügyfeleimnek nyújtott szolgáltatásaink volumenét és egyben minőségét. Attila nem csak az általam elmondottakra adott ajánlatott, hanem tovább gondolta az üzletem és új lehetőséget hozott a startégiánkba, hogy még jobbak legyünk általuk. Úgy jöttem el a tárgyalásról, hogy ilyen céggel és ilyen cégvezetővel akarok üzletelni. Ez már több mint egy éve történt és a mai napig, nagyon elégedett vagyok stratégiai partnerségünkkel.

Dobos József
Ügyvezető tulajdonos

Duna Logistic Kft.

Mi úgy tekintünk minden partnerünkre, mint egyfajta külső munkatársra, fontos volt, hogy olyan cég képviseljen minket, akiben maximálisan megbízunk, mivel ez egy multinacionális cég és a vásárlói telefonok esetében bennünket képviselnek. Bizalmunk lassan 5 éve töretlen a CTA csapata felé, maximális megelégedésünkre.

Maksi Gabriella
Marketing Brand Manager

Bonduelle Central Europe Kft. 

Ők mind bizalmat szavaztak nekünk