Mi felelünk a CTA sikereiért

Szenvedélyesen végezzük a munkánk és ez az eredményeinken is látszik.

Fülöp Anita

Ügyvezető, tulajdonos

Pető Zsófia

Projektvezető

Projektmenedzserként a leadgenerálási kampányokat és az ügyfélszolgálat munkáját vezetem. Már a cég alapítása óta a CTA csapatban dolgozom, így végigkövettem a szervezet teljes fejlődési folyamatát. Az itt megszerzett és a korábban, más területeken gyűjtött sales tapasztalataimat felhasználva tudom garantálni, a minden ügyfelünket kiszolgáló magas színvonalat.

Számomra a minőség a legfontosabb, épp ezért csak az elsőrangú munkát fogadom el magamtól és a csapattól is. Ehhez átgondolt, alapos felkészülésre és tervszerű kivitelezésre van szükség. Ez a tervezés teszi lehetővé, hogy az újonnan érkező ügyfelek is azonnal a CTA magas minőségét kapják. A leadgenerálással kapcsolatos és az ügyfélszolgálatot érintő bármilyen kérdésben állok ügyfeleink rendelkezésére.

A tökéletes kikapcsolódást számomra a családom, barátaim társasága jelenti, akikkel mindig keressük a lehetőséget, hogy kimozduljunk a négy fal közül, és új élményekkel gazdagodjunk.

Pallag Judit

Projektmenedzser

Legfőbb feladatom a nálunk működő ügyfélszolgálatok működésének menedzselése. A CTA csapatába 2022. tavaszán érkeztem több, mint 10 éves sales és 5 éves call center vezetői tapasztalattal. Hitvallásom, hogy a mindennapi munka középpontjában az ügyfél elégedettség legmagasabb szintre emelése kell, hogy álljon. Kollégáimmal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink lehetőleg minden kérését maradéktalanul teljesítsük.

Tapasztalatom szerint egy cég életében jól működő ügyfélszolgálat nélkül nagyon nehéz a hosszútávú fejlődés. Csapatommal azt garantáljuk megbízóinknak, hogy az őket (minket) hívó ügyfeleik olyan ügyfélszszolgálati élményben részesülnek, amely stabil alapokat biztosít a vállalkozásukhoz fűződő lojalitás kialakításában.

Számomra nagyon fontos a humor, a pozitív gondolkodás; minden nap új lehetőség nyílik arra, hogy magunk és mások életét értékekkel töltsük meg. Hiszem, hogy mindig tanulhatunk valami újat. Ezt a szemléletet igyekszem átadni a környezetemben lévőknek.

A számok magukért beszélnek

0
tapasztalt operátor
0
órás készenlét
0 +
sikeres projekt
0 %
híváskezelés

Ezernél is több projekttel a hátunk mögött

Bérelhető call center szolgáltatások sorát kínáljuk ügyfeleinknek: a telefonos ügyfélszolgálattól a piackutatásig, az adatbázisépítésig és -frissítésig, értékesítői időpontegyeztetésig, vevői elégedettségmérésig. Célunk, hogy nálunk az ügyfélelégedettség 100%-os legyen, és ebben nem kötünk kompromisszumot: mindig arra törekszünk, hogy partnereink kéréseit a legmesszebbmenőkig teljesítsük. Az elmúlt több mint öt évünkben ez mindig sikerült is.

Egy jó Call Center többet segít, mint gondolnád
Itt jön a meglepetés, ha a CTA veszi fel a telefont

Állandó csapat, elkötelezett vezetők

Garanciát vállalunk arra, hogy a hozzánk kiszervezett feladatok elvégzése során a fluktuáció nem okoz problémát. 50 fős, nagyrészt állandó csapattal dolgozunk, akiket folyamatosan képzünk, oktatunk, ha szükséges megbízóink közreműködésével is. Így érjük el azt, hogy amikor az ő nevükben mutatkozunk be a telefonba, igazán hitelesen tudjuk őket képviselni. A napi munka projektvezetőink állandó felügyelete és minőségbiztosítási csapatunk folyamatos ellenőrzése mellett folyik.

300 évnél is több szakmai tapasztalat

Kollégáink összesen több mint 300 év szakmai tapasztalattal rendelkeznek piackutatási adatfelvétel, ügyfélszolgálat vagy telefonos időpontegyeztetés terén. Több mint ezer projekttel a hátunk mögött nyugodt szívvel jelenthetjük ki, hogy ügyfeleink elégedettek velünk és munkánkkal, és ügyfélelégedettségi felmérésünk szerint nagyon szívesen ajánlanak bennünket partnereiknek, ismerőseiknek.

Az állandóság és rutin garancia a sikerre

Minden mérhető, minden ellenőrizhető

Munkatársaink munkavégzését az első pillanatától az utolsóig szoftver rögzíti, így pontosan nyomon követhető, hogy mikor kivel beszélnek, mennyi időt töltenek hívásban, másodpercre pontosan visszaellenőrizhető, hogy mikor tartottak szünetet. Ez egyrészt igen jó lehetőség a folyamatos fejlődésre, másrészt garancia arra, hogy bármikor el tudunk számolni partnereinknek a nálunk elköltött minden egyes forintról.