Ügyfélszolgálat

Ne veszíts több vásárlót az ügyfélszolgálat miatt

Teljes körű, kiszervezett telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat cégedre szabva.

Elérhetőség, bizalom

Tapasztalt, szakképzett csapattal, professzionális eszközökkel segítünk, hogy piacodon a legjobb ügyfélszolgálatod legyen, plusz erőforrások és milliós összegek elköltése nélkül.

Az elérhetőség profitot termel

Ügyfeleidnek mindig lesznek olyan egyedi kérdései, amit nem tudsz megválaszolni a weboldaladon. Ők fel fognak hívni, ha pedig nem érnek el, vagy hosszú perceket várakoztatod őket, a konkurenciádat fogják választani.
Az elérhetőség profitot termel ​
Egy rossz döntés veszteséget termel​

Egy rossz döntés veszteséget termel

Ha szeretnéd egy emberre bízni az összes hívást, vagy válogatás nélkül felveszel egy csapatot, ártasz a cégednek. Az alacsony minőség miatt elvesztett bevételen túl az állandó fluktuáció és plusz szervezés felesleges költség és stressz forrás.

Levesszük ezeket a terheket a válladról

A CTA olyan ügyfélszolgálatot biztosít a számodra, amellyel minden ügyfeled elégedett lesz majd!

Minden hívást fogadunk

Nálunk nincs elvesztett hívás. Kapacitásunk kellően nagy, és akit nem tudunk azonnal fogadni, amint lehetséges visszahívjuk.

Rendelkezésre állunk

Ha szolgáltatásod megköveteli, éjjel és nappal, a hét minden napján fogadjuk ügyfeleid hívásait, így azonnali segítséget adunk.

Kezdésre készen állunk

Akár 24 órán belül el tudjuk indítani az ügyfélszolgálatod, hiszen megvan rá az emberünk és technikai felszereltségünk.

Dolgozz szakemberekkel és szerezz több évnyi előnyt az indulásnál!

Más ügyfélszolgálatokkal szemben, nálunk nem gyakornokok és pályakezdők veszik fel a telefont.
Jól képzett, jelentős tapasztalattal rendelkező operátorainak minden tudásukkal téged segítenek majd.

Legyen szó piac- és közvéleménykutatásokról, vásárlói elégedettség mérésről, leadek generálásáról, adatbázis építésről, vagy automata telefonhívásokról mi várjuk megkeresésed! 

Miközben bevételeid nőnek, kiadásaid csökkenek

Minden vezető erről álmodik. Nálunk ezek a puszta tények.

Nőnek a bevételek, mert

Csökkennek a kiadásaid, mert

Legyen rugalmas, egyben stabilan teljesítő csapatod, 40%-kal olcsóbban!

Ha saját ügyfélszolgálatot akarsz fenntartani, mindig szükséges tartalékot is felhalmoznod. Mindig lesz olyan, aki szabadságon van, vagy éppen felmond. Így hiába van szükséged például csak 3 emberre, ehhez legalább 5 embert kell folyamatosan állományban tartanod.

Nálunk mindig csak a munkában lévő munkaerő után kell fizetned. A beosztás, a szabadságok és a folyamatos munkaerő fenntartása már a mi dolgunk.

A CTA számokban

Vezetőként biztosan Te is a stabil és megbízható partnereket keresed. Íme pár adat, ami alátámasztja, miért bízhatod ránk az ügyfélszolgálatod.
0
tapasztalt operátor
0
féle szolgáltatás
0 %
híváskezelés

Kézbesítjük üzeneteidet

Munkánk nem csak a bejövő hívások fogadásából áll. Értesíteni is tudjuk ügyfeleidet az őket érintő fontos információkról. Egy kedves hangú operátor egy rossz hírt is sokkal emberibben és ügyfélközpontúan tud átadni. Ezzel is javítva az ügyfélélményt.

Kézbesítjük üzeneteidet​
Az emailjeid is jó kezekben lesznek​

Az e-mailjeid is jó kezekben lesznek

Ha szeretnéd, nem csak a telefonhívásaidat bonyolítjuk le, de az e-mail és közösségi média forgalmadat is kezeljük. Meghatározott esetekben válaszolunk is rá, vagy továbbítjuk az illetékesnek.

Automatikus lépések, jól ismert hangokkal

A gördülékeny működés érdekében részben, vagy akár teljes egészében is automatizálni tudjuk ügyintézésed. Ráadásul partnereinknek hála ismert és kedvelt színészek hangja is üdvözölheti telefonálóid.

Automatikus lépések, jól ismert hangokkal​

Már várjuk, hogy a Te céged nevében mutatkozhassunk be.

Töltsd ki az alábbi űrlapot, hogy fel tudjuk veled venni a kapcsolatot és a lehető leggyorsabban megkezdődhessen a közös munka, hogy ne veszíts több vevőt.
Ügyfélszolgálat

Kb, napi/heti/havi hány hívás kezelésére lenne szükség? (Kimenő és bejövő egyben!)

Munkanapokon mettől-meddig legyen az ügyfélszolgálat ideje?

Hétvégén mettől-meddig legyen az ügyfélszolgálat ideje?

Ünnepnapokon mettől-meddig legyen az ügyfélszolgálat ideje?

Bármi, amit meg szeretnél velünk osztani és érdekes lehet a projekt során. Ne tartsd magadban, írd le bátran!

Ők már velünk dolgoznak