Esettanulmány

ComplexPress

ComplexPress logó

Név

Wachutka Zoltán

Beosztás

operatív vezető

Mi volt a probléma, amivel megkerestél minket?
Egy tengerentúli webshop keresett meg minket, hogy szeretnének a térségbe betörni az árujukkal, de félnek attól, hogy a távolság miatt és a lassabb kiszállítás miatt magas lesz a csomagok azon része, amit nem vesznek át.
Mi jelentette a kihívást ebben?
Az volt a kihívásunk, hogy kialakítsuk azt a folyamatot közösen a CTA csapatával, ami által nem lesz sok „visszáru” de nem is vagyunk tolakodók a címzettek felé.
Hogyan épült fel a közös projektünk?
Több megbeszélés és „finomhangolás” után, a végső verzió az lett, hogy a megrendelés után 24 órán belül hívja a CTA a megrendelőket, amikor még meg tudják erősíteni a megrendelést szóban is. A második hívás meg a kiszállítás előtti napon történt meg, amikor még a címet is tudták ingyenesen módosítani a címzettek.
Milyen lett a végeredménye a cégetekre nézve?
Messze felülmúltuk a tervezett átvételi arányt!