Rólunk

Szenvedélyesen végezzük a munkánk és ez az eredményeinken is látszik.

Egy jó Call Center többet segít, mint gondolnád

Szeretnénk a hazai piac fejében átformálni a Call Center fogalmát. Sokan hiszik, hogy ez egy “szükséges rossz”, amit rá lehet bízni a gyakornokokra, vagy egy túlterhelt asszisztensre. Épp ezért a vonal másik végén lévő ügyfél is szkeptikusan áll a híváshoz, nem számít valódi segítségre.
Egy jó Call Center többet segít, mint gondolnád
Itt jön a meglepetés, ha a CTA veszi fel a telefont

Itt jön a meglepetés, ha a CTA veszi fel a telefont

Nálunk igazi profik dolgoznak. A legjobbak a szakmájukban, akik már egy évtizede ezzel foglalkoznak, több ezer hívással a hátuk mögött. Szívügyüknek és hivatásuknak tekintik, hogy segítsenek ügyfeleinknek és a legjobban kezeljék hívásaikat.

A számok magukért beszélnek

0
tapasztalt operátor
0
órás készenlét
0
sikeres projekt
0 %
híváskezelés

Mi felelünk a CTA sikereiért

Huszta Attila

Ügyvezető

Ügyvezetőként én felelek a CTA stratégiai lépéseiért és az 50 fős csapat operatív vezetéséért. Több, mint 17, multinacionális környezetben töltött év során egészséges maximalizmus alakult ki bennem, melyet a nyitott, coaching szemléletű vezetői stílussal ötvözve tudom garantálni az állandó, magas minőséget és jó légkört.

Szeretném cégünkkel ledönteni az iparágat övező sztereotípiákat és megbízható, innovatív megoldásokkal megmutatni mire képes egy szervezett, jól felépített Call Center. Bármilyen kérdéssel kapcsolatban állok kedves ügyfeleink rendelkezésére, hiszen átlátom a napi szintű és stratégiai folyamatokat is.

Hogy a munkában mindig a maximumot tudjam nyújtani fontos a feltöltődés. Két gyermek büszke apukájaként erre a családi túrázások, utazások, programok jelentik a legjobb lehetőséget.

Farkas Judit

Projektvezető

Projektmenedzserként a piackutatási munkák teljeskörű lebonyolítását és az ügyfélszolgálat munkáját vezetem. Több, mint 15 éves call centeres és piackutatási tapasztalattal rendelkezem, és kezdetek óta a CTA csapat tagja vagyok. Aprólékosan ismerem a feladatkör és a cég minden részletét, ebből adódóan új munkatársaink betanításában és a CTA szemlélet átadásában is részt vállalok.

A képzéseken is mindig azt hangsúlyozom, hogy a pontosság, precizitás és a határidők betartása a színvonalas munka alapja. Ezt várom el magamtól és a csapat minden tagjától. Ezzel tudom magabiztosan garantálni ügyfeleink számára, hogy megbízásukat magas színvonalon és pontosan teljesítjük, 100%-ban elérve a projekt elején kitűzött célokat.

A folyamatos tanulás, új ismeretek elsajátítása feltölt és motivál, ezért szabadidőmet, ha nem egy közös családi programmal töltöm, szeretem az önfejlesztésnek szentelni.

Pető Zsófia

Projektvezető

Projektmenedzserként a leadgenerálási kampányokat és az ügyfélszolgálat munkáját vezetem. Már a cég alapítása óta a CTA csapatban dolgozom, így végigkövettem a szervezet teljes fejlődési folyamatát. Az itt megszerzett és a korábban, más területeken gyűjtött sales tapasztalataimat felhasználva tudom garantálni, a minden ügyfelünket kiszolgáló magas színvonalat.

Számomra a minőség a legfontosabb, épp ezért csak az elsőrangú munkát fogadom el magamtól és a csapattól is. Ehhez átgondolt, alapos felkészülésre és tervszerű kivitelezésre van szükség. Ez a tervezés teszi lehetővé, hogy az újonnan érkező ügyfelek is azonnal a CTA magas minőségét kapják. A leadgenerálással kapcsolatos és az ügyfélszolgálatot érintő bármilyen kérdésben állok ügyfeleink rendelkezésére.

A tökéletes kikapcsolódást számomra a családom, barátaim társasága jelenti, akikkel mindig keressük a lehetőséget, hogy kimozduljunk a négy fal közül, és új élményekkel gazdagodjunk.

Az állandóság és rutin garancia a sikerre

60 fős csapatunk nagy része, már több, mint 10 éve a pályán van, így nem érheti őket meglepetés. Gyakorlatuknak hála könnyen átlátják az új projektetket és az első pillanattól kezdve hiba nélkül dolgoznak.
Az állandóság és rutin garancia a sikerre

Mindent megcsinálunk, amire szükséged lehet

Munkánk nem annyiból áll, hogy felvesszük a telefont, ha valaki a cégedet hívja. Proaktívan felkeressük ügyfeleidet, érdeklődőidet is, ha szeretnéd. Piackutatást és elégedettség mérést is végzünk. A gombra kattintva láthatod mi mindent csinálunk.