Mi felelünk a CTA sikereiért

Szenvedélyesen végezzük a munkánk és ez az eredményeinken is látszik.

Fülöp Anita

Tulajdonos, tanácsadó

2016-ban alapítottam a Call To Action Hungary Kft-t, azzal a céllal, hogy kollégáim segítségével formáljuk a call centerek általános megítélését, és hogy minél több partnerünknek nyújtsunk valódi üzleti sikereket eredményező segítséget.

Néhány éve átadtam cégem ügyvezetését, de több mint tíz éves telemarketing tapasztalattal rendelkező szakemberként tanácsaimmal és kapcsolatrendszeremmel a háttérből továbbra is támogatom a CTA működését és fejlődését.

Büszke vagyok az évek során felépített állandó és bérelhető ügyfélszolgálati szolgáltatásunkra, a piac- és közvéleménykutatásokra specializálódott tapasztalt csapatunkra, a leadgeneráló, adatbázisépítő, telesales-es munkatársaink sikereire és a gyorsan és hatékonyan bevethető automata telefonhívás, robocall és sms küldő megoldásainkra. 

Szabó Ákos

Ügyvezető, operatív igazgató

Közgazdász végzettséggel, 25+ év szolgáltatói, üzletfejlesztési, kereskedelmi és marketing területen szerzett vezetői és ügyvezetői tapasztalattal érkeztem 2023 októberében a Call to Action Hungary Kft-hez. 

Célom, hogy a folyamatosan fejlődő, de azért még hagyományosnak tekinthető megoldásainkkal ügyfeleink hatékonysága növekedjen, fenntartható és sikeres üzleti modellekkel, hosszú távon együttműködő partnerekké váljunk. 
Minőségbiztosítási auditorként és online marketing szakemberként feladatom, hogy folyamatainkat szabályozzuk és optimalizáljuk, eszköztárunkat bővítsük, hogy naprakész, megbízható és gyors szolgáltatásokat nyújtsunk ügyfeleinknek.

Kiemelten fontos számomra, hogy munkatársaim lelkiismeretes és minőségi csapatmunkájához olyan munkahelyet biztosítsak számukra, ahol megbecsülést, kiszámíthatóságot, kedves szavakat és jó hangulatot tapasztalnak.

A kikapcsolódást a családom, sportesemények nézése, futás, focizás, biliárdozás és a kertészkedés jelenti.

Pallag Judit

Projektvezető, supervisor

A Call To Action Hungary csapatába 2022 tavaszán érkeztem, több mint 10 éves sales és 5 éves call center vezetői tapasztalattal. Első feladatom a nálunk működő ügyfélszolgálatok működésének menedzselése volt, de gyorsan beletanultam a piac- és közvéleménykutatások illetve üzleti leadek generálásának világába. 

Hitvallásom, hogy a mindennapi munka középpontjában az ügyfél-elégedettség legmagasabb szintre emelése kell, hogy álljon. Kollégáimmal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink lehetőleg minden kérését maradéktalanul teljesítsük.Tapasztalatom szerint egy cég életében jól működő ügyfélszolgálat nélkül nagyon nehéz a hosszútávú fejlődés. Csapatommal garantáljuk megbízóinknak, hogy az őket (minket) hívó ügyfeleik olyan ügyfélszolgálati élményben részesülnek, amely stabil alapokat biztosít a vállalkozásukhoz fűződő lojalitás kialakításában.

Számomra nagyon fontos a humor, a pozitív gondolkodás; minden nap új lehetőség nyílik arra, hogy magunk és mások életét értékekkel töltsük meg. Hiszem, hogy mindig tanulhatunk valami újat. Ezt a szemléletet igyekszem átadni a környezetemben lévőknek.

Győri Anita

Projektmenedzser, supervisor

2024 márciusában csatlakoztam a Call To Action Hungary Kft-hez, mivel Zsófi 8 év CTA-s projektvezetés után április elejétől megkezdte szülési szabadságát. 

Szociológusként végeztem, majd projektvezetőként 5 év alatt végigjártam a ranglétrát, míg eljutottam a fordítóirodák professzionális piacvezető cégéhez. 2 év után viszont éltem a felkínált lehetőséggel, hogy visszatérhetek tanult szakmámhoz, és egy piackutató, kommunikációs technikákat, ügyfélkapcsolatokat kezelő vállalkozásnál kamatoztathatom tapasztalatom és tudásom. Terveim szerint néhány hét közös munka alatt megismerem a CTA szolgáltatásait és módszereit, ezt követően pedig már önállóan is indítok új projekteket.

Jóga oktatói tanulmányom pedig kiváló kiegészítője a CTA-nál tapasztalható mindennapi pörgésének.

Pető Zsófia

Projektvezető, supervisor

A Call To Action Hungary Kft. 2016-as alapítása óta a CTA csapatában dolgozom, így végigkövethettem a cég, a szervezet és a know-how fejlődését és gyakorlatilag az összes projektünk lebonyolítását. Korábbi tanulmányaim és tapasztalataim segítségével munkatársainkkal az évek során elértük, hogy a CTA Kft. a hazai call center piac megbízható és elismert szereplőjévé váljon.

Visszatérő ügyfeleink a legjobb példái annak, hogy mennyire fontosnak tartjuk és tartom a minőséget, ezért csak az elsőrangú munkát fogadom el magamtól és a csapatomtól is. Ehhez átgondolt, alapos felkészülésre és tervszerű kivitelezésre van szükség. Ezek a folyamataink biztosítják, hogy az újonnan érkező ügyfeleink is azonnal CTA minőséget kapjanak.

A tökéletes kikapcsolódást számomra a családom, barátaim társasága jelenti, akikkel mindig keressük a lehetőséget, hogy kimozduljunk a négy fal közül és új élményekkel gazdagodjunk. Jelenleg szülési szabadságon vagyok. 

 

A számok magukért beszélnek

0
tapasztalt operátor
0
órás készenlét
0 +
sikeres projekt
0 %
híváskezelés

Ezernél is több projekttel a hátunk mögött

Bérelhető call center szolgáltatások sorát kínáljuk ügyfeleinknek: a telefonos ügyfélszolgálattól a piackutatásig, az adatbázisépítésig és -frissítésig, értékesítői időpontegyeztetésig, vevői elégedettségmérésig. Célunk, hogy nálunk az ügyfélelégedettség 100%-os legyen, és ebben nem kötünk kompromisszumot: mindig arra törekszünk, hogy partnereink kéréseit a legmesszebbmenőkig teljesítsük. Az elmúlt több mint öt évünkben ez mindig sikerült is.

Egy jó Call Center többet segít, mint gondolnád
Itt jön a meglepetés, ha a CTA veszi fel a telefont

Állandó csapat, elkötelezett vezetők

Garanciát vállalunk arra, hogy a hozzánk kiszervezett feladatok elvégzése során a fluktuáció nem okoz problémát. 50 fős, nagyrészt állandó csapattal dolgozunk, akiket folyamatosan képzünk, oktatunk, ha szükséges megbízóink közreműködésével is. Így érjük el azt, hogy amikor az ő nevükben mutatkozunk be a telefonba, igazán hitelesen tudjuk őket képviselni. A napi munka projektvezetőink állandó felügyelete és minőségbiztosítási csapatunk folyamatos ellenőrzése mellett folyik.

300 évnél is több szakmai tapasztalat

Kollégáink összesen több mint 300 év szakmai tapasztalattal rendelkeznek piackutatási adatfelvétel, ügyfélszolgálat vagy telefonos időpontegyeztetés terén. Több mint ezer projekttel a hátunk mögött nyugodt szívvel jelenthetjük ki, hogy ügyfeleink elégedettek velünk és munkánkkal, és ügyfélelégedettségi felmérésünk szerint nagyon szívesen ajánlanak bennünket partnereiknek, ismerőseiknek.

Az állandóság és rutin garancia a sikerre

Minden mérhető, minden ellenőrizhető

Munkatársaink munkavégzését az első pillanatától az utolsóig szoftver rögzíti, így pontosan nyomon követhető, hogy mikor kivel beszélnek, mennyi időt töltenek hívásban, másodpercre pontosan visszaellenőrizhető, hogy mikor tartottak szünetet. Ez egyrészt igen jó lehetőség a folyamatos fejlődésre, másrészt garancia arra, hogy bármikor el tudunk számolni partnereinknek a nálunk elköltött minden egyes forintról.