Esettanulmány

NOVODATA Zrt.

Novodata logó

Név

Erdős Ábel

Beosztás

Üzletfejlesztési vezető
Mi volt a probléma, amivel megkerestél minket?

Gyógyszertári IT infrastruktúra szolgáltatóként nagyszámú ügyfélkörrel dolgozunk. A stratégiai irányok meghatározásához és a teljesítményünk visszaméréshez évente több alkalommal is szükségünk van pontos, szakszerű visszajelzésre a piacunkról.

Mi jelentette a kihívást ebben?

Objektív, külső szemlélő által végzett kutatási eredményekre van szükségünk. A kutatási elemzési szakértelem házon belüli hiánya és a rövid határidő mellett viszonylag sok interjú lekérdezése.

Hogyan épült fel a közös projektünk?

A belső folyamat részeként meghatároztuk a céljainkat. (pl. stratégiai fejlesztések megítélésének visszamérése), majd breifeltük a CTA szakértőjét. Közösen megvitattuk a javasolt kérdőívet, lezártuk, és megtörténik a p. A végén összegzést és részletes eredményeket kaptunk, ezeket pedig beépítjük a szolgáltatásfejlesztési stratégiánkba.

Milyen lett a végeredménye a cégetekre nézve?

Valós képet tudtunk alkotni a szolgáltatásunk fejlesztéséről és finomhangoltuk az előttünk álló fejlesztési terveket.