Partnerünk, a Hervis többek között ruházati cikkek, kiegészítők és sportszerek kereskedelmével foglalkozik, országos bolthálózattal és webshoppal is rendelkezik. Kezdetben backoffice feladatok ellátásával bíztak meg bennünket (adatok digitalizálása), az ügyfélszolgálati feladatokat házon belül oldották meg. Aztán az ezért felelős kollégájuk egyik napról a másikra felmondott, és ekkor jött a CTA. Az ajánlatadás és az első telefonhívások fogadása között 48 óra telt el úgy, hogy a kb 8 órás beoktatás sem maradt el. Azóta mi kezeljük két telefonvonalukat, a Facebook és az e-mailes megkeresésekre is kollégáink válaszolnak. Mindez persze napi együttműködésben a Hervis kiváló marketingcsapatával. A szolgáltatás havidíjas konstrukcióban érhető el, mely forgalmi alapú elszámolás alapján bármikor bővíthető extra órákkal/ rendelkezésre állással, így történt ez a COVID19 ideje alatt, amikor az összes üzlet zárva tartása alatt, amikor egyik hétről a másikra tripláztuk telefonos ügyfélszolgálatunkat, úgy láttuk el a bejövő hívások kezelését. Az időszakos kampányok előtt oktatásokkal és folyamatos kommunikációval biztosítjuk, hogy a megnövekedő hívásszám esetén is magas színvonalú maradjon az ügyfélszolgálati szolgáltatásunk. A Hervis webshopja online foglalási opcióval, többféle átvételi és fizetési lehetőséggel és visszafizetési garanciával áll a vásárlók rendelkezésére.