Esettanulmány

Dokutech Kft.

Mi volt a probléma, amivel megkerestél minket?

Megbízónk a Dokutech Kft egyik fő profilja a levegőtisztítás. Az új szolgáltatásukat a pandémia hívta életre. Azzal kerestek meg minket, hogy segítségünkkel bemutathassák a magánegészségügynek az új terméküket.

Mi jelentette a kihívást ebben?

A projekt során hideghívásokat indítottunk. Az adatbázisban potenciálisan új ügyfelek szerepeltek. Az igazi kihívást az jelentette, hogy az egészségügyi intézményben az illetékes személyt elérjük és meggyőzzük arról, hogy időt szánjon ránk. Nagyjából 10 perces beszélgetés keretén belül kellett átadnunk az információkat és megismertetni a potenciális ügyfelet az új szolgáltatásról.

Hogyan épült fel a közös projektünk?

Megbízónk által átadott információkat követően projektspecifikus szkriptet készítettünk. Az operátorok közvetlenül az ügyfelünktől kapták meg az oktatást a projektre vonatkozóan. A projekt indulása után az ügyféllel folyamatos napi kapcsolatban egyeztettük az eredményeket, napi riportokat és statisztikákat elemeztünk a hatékonyság érdekében.

Milyen lett a végeredménye a cégetekre nézve?

A kampány lebonyolítását követően ügyfelünknek sikerült több releváns lead-et átadnunk, amiből komoly üzleti eredményeket értek el visszajelzésük alapján.