Esettanulmány

Duna Logistic Kft.

Dunalogistic logó

Név

Dobos József

Beosztás

Ügyvezető
Mi volt a probléma, amivel megkerestél minket?
Ügyfeleink partnerkörének nem megfelelő tájékoztatásából adódó reklamációk, melyek a mi szolgáltatásunkat tűntették fel tévesen rossz színben.
Mi jelentette a kihívást ebben?
A piacunkon egyedülállóként nyújtunk ilyen szintű tájékoztatást végfelhasználók irányába, így fontos, és újfajta vállalás volt, a közvetített információk mögé még inkább stabilizált operációt kapcsolni, mely megfelel a kiközölt ígéreteknek.
Hogyan épült fel a közös projektünk?
A kapcsolattartók kijelölését, majd egy személyes, és néhány telefonos egyeztetést követően belevágtunk, tökéletesítettük, és azóta is igyekszünk mindig magasabb szintre emelni, újfajta lehetőségeket kiaknázni benne.
Milyen lett a végeredménye a cégetekre nézve?
Minőségi javulást hozott, mely nem csak a bővített szolgáltatásból adódó sales point, de a saját minőségünk partnereink általi objektívebb megítélésének lehetősége is.